Koupejte se v novém s 20% slevou! Zaregistrujte se a získejte slevu 20 % na vše kromě výprodeje.

V koupelnách jsem se našla

Kristýna Syrová se s vámi podělí o svoje zkušenosti s rodinnou firmou a designem.

Co bylo první, rodina nebo koupelny?

První byla láska, Matouše jsem potkala před osmi lety a byl to on, kdo mi svět koupelen představil. Nakonec jsem jim propadla, firma je součást našeho rodinného života a máme to tak oba rádi.

V čem jsou podle vás Koupelny Syrový napřed?

Lišíme se v přístupu, nerada bych, aby to znělo jako klišé, ale zákazník je opravdu naše absolutní priorita. Netěšilo by mě prodávat designové kousky, s kterými se klient neztotožní. Náš společný cíl je zákazníka během rozhovoru co nejlíp poznat a zjistit, v jaké koupelně se bude cítit nejlíp.

A pak jsme samozřejmě napřed v designu, jezdíme do zahraničí, sledujeme sociální sítě světových výrobců i návrhářů a každoročně jezdíme na výstavu do Itálie. Baví nás orientovat se v nejnovějších trendech a přivážet je do Čech mezi prvními. Výhoda rodinného podniku je, že za designem cestujeme společně a o koupelnách se bavíme i večer doma.

Jak vlastně návštěva u vás probíhá?

Kolegové provedou zákazníka prodejnou a zjistí, jakou má představu o ceně a designu. Obvykle už v této fázi klienta něco zaujme a od toho se odrazíme.  Pak buď rovnou společně kreslíme návrh, nebo si domluvíme schůzku nad hotovou vizualizací.

Důležité je udělat si co nejjasnější představu o tom, co kdo od koupelny čeká, a té vyjít maximálně vstříc. Vyplatí se nespěchat a promyslet různé varianty, nenervovat se a všechno řešit v klidu a s úsměvem. Tak, aby si naši klienti výběr koupelny doopravdy užili.

Jakou nabízíte přidanou hodnotu ve srovnání s výběrem z katalogů?

Náš tým má opravdu široké know-how a roky zkušeností, proto dokážeme poradit nejen s výběrem designu, ale přemýšlíme i technicky. Například upozorníme, jaký spád má mít podlaha, nezapomeneme třeba na průchod do sprchy (to se lidem vážně stává!) Zažili jsme už snad všechny problémy, které při zařizování koupelny můžou nastat – a umíme je ohlídat.

O čem klienti obvykle neví a vy to rádi doporučujete?

Taková drobnost, která udělá skvělou práci – určitě doporučujeme niky do sprchových koutů místo všelijakých těch závěsných systémů nebo šamponů povalujících se na zemi. Nebo toalety bez oplachového rámu, tam, kde bojují s vodním kamenem, tuhle vychytávku opravdu ocení.

Když to shrnu, jde nám o to, aby koupelna klienty bavila a nepřidělávala jim práci. Moderní design splňuje požadavky na co nejjednodušší údržbu, je příjemný nejen na pohled, ale i na používání.

Co máte jako žena na své práci nejraději?

Mám ráda krásný design, čisté minimalistické linie a objevování novinek, které udělají prostor koupelny přehlednější, jednodušší a funkční.

A hlavně práci s lidmi, miluju kontakt se zákazníky, ráda s nimi mluvím, ukazuji jim možnosti, které s nimi budou ladit. Největší odměna je pro mě, když posílají fotky z koupelen, v kterých se jim dobře žije a na které jsou pyšní.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení