Během velikonočních svátků, tedy od 29. 3. do 1. 4., jsou všechny naše pobočky uzavřeny. Těšit se na vás budeme zase od 2. 4.

Důležitá sdělení

Obecné tipy na údržbu baterií 

Moderní sanitární a kuchyňské baterie a sprchy se dnes vyrábí z velmi různorodých materiálů, tak aby vyhověly požadavkům trhu ohledně designu a funkčnosti. Pro zamezení poškození a reklamací je jak při užívání, tak při následném čištění nutné dodržovat určitá pravidla.

Při péči o baterie a sprchy zásadně platí:

 

  • Smí se používat pouze takové čisticí prostředky, které jsou pro dané použití výslovně určené.
  • V případě černého, zlatého a bílého barevného provedení baterií lze čistit pouze mydlovou vodou! Na baravné provedení baterií se nesmí používat žádné čistící prostředky. 

• Je zakázáno používat čisticí prostředky obsahující kyselinu sodnou, kyselinu mravenčí, chlorová bělidla nebo kyselinu octovou, protože ty mohou způsobit značné škody. Z domácích prostředků se nesmí v žádném případě použít OCET! 

• Míchání čisticích prostředků není obecně dovoleno.

• Abrazivní čisticí prostředky a přístroje, např. nevhodné brusné látky, abrazivní houby a mikrovláknové utěrky se rovněž nesmí používat.

• Je nezbytně nutné dodržovat pokyny k použití vydané výrobci čisticích prostředků.

• Při čištění musíte s ohledem na výrobek a potřebu dodržovat předepsané dávkování a dobu působení čisticího prostředku. Jedná se pouze u chromového provedení, na barevné nepoužíváme čistítí prostředky. 

• Pravidelným čištěním je třeba předcházet tvorbě vodního kamene. Vodní kámen může zapřičinit poškození baterií. 

• Při čištění sprejem nikdy nenanášejte čisticí roztok na baterie, ale na čisticí tkaninu, a tou teprve baterii očistěte; mlha by se totiž mohla dostat do otvorů a mezer u baterií a způsobit poškození.

• Po očištění musíte baterii důkladně omýt čistou vodou a důkladně tak odstranit zbytky čisticího prostředku.

• Použití parních čističů není dovoleno, protože vysoké teploty mohou produkty poškodit.

 

Důležitá upozornění:

V případě použití agresivních čistících prostředků může nastat nevratné zničení povrchu baterie.

Také zbytky kosmetických produktů, např. tekutých mýdel, šamponů a sprchových gelů, mohou baterii poškodit. I zde platí: po aplikaci zbytky pečlivě odstraňte vodou. Čisticí prostředky nebo chemikálie rovněž nesmíte skladovat pod produkty, např. ve skříňce pod umyvadlem.

Výpary mohou produkty poškodit. U již poškozených povrchů pak poškození působením čisticích prostředků postupuje dál.

Součásti s poškozeným povrchem musíte vyměnit, jinak hrozí nebezpečí úrazu. Na poškození vzniklá nesprávným ošetřováním se nevztahuje záruka.

 

Doručení zboží: 

Zboží vám doručíme až na místo určení po celé ČR. 

Cena dopravy je odvislá od celkové hmotnosti objednávky a počtu palet.  Vykládka zboží probíhá u vozidla. Vždy si zkontrolujte dodané množství, zda-li odpovídá fakturaci. Obklady a dlažby jsou dodávány na balení. U keramických obkladů a dlažeb se jedná o zboží těžké, proto Vás prosíme o zajištění pomoci při vykládání. Vzhledem ke křehkosti materiálů - obklady, dlažba, sanitární vybavení (sprchové kouty, klozety, umyvadla) je potřeba se zbožím manipulovat opatrně. Doprava bude vždy předem telefonicky, nebo e-mailem dohodnuta.

Vaši objednávku přepravíme na určenou adresu vlastní dopravou nebo vozy Toptrans a Geis.  

V případě, že je dodáváno naší dopravou:

Řidič Vám v den závozu předem oznámí předpokládaný termín doručení. Při převzetí pečlivě zkontrolujte, zda je výrobek neporušený a v řádném množství, v případě jakékoliv nesrovnalosti je potřeba informaci zapsat na dodací list/fakturu a emailem zaslat požadavek na vyřízení na adresu objednavky@koupelny-syrovy.cz nebo telefonicky kontaktovat logistiku na čísle +420 770 143 443. Pokud zboží dorazí rozbité je potřeba ihned zaslat reklamaci na objednavky@koupelny-syrovy.cz včetně přiložené fotodokumentace. Pokud je zboží dodáno na paletách a originálně zabalené, přijímáme reklamace nejpozději do 48 hodin od doručení a při rozbalení je potřeba pořídit též fotodokumentaci nebo videodokumentaci. Pokud je zboží dodáno dodávkou je potřeba uplatit reklamaci ihned a bez odkladu na místě - při pozdějším zaslání nemusí být reklamace uznána. 

V případě, že je dodáváno vozy Toptrans nebo Geis: 

Řidič Vám v den závozu předem oznámí předpokládaný termín doručení. V případě dodání přepravní společností musí být zboží VŽDY pečlivě překontrolováno a veškeré vady, jak vizuální, tak i materiální musí být VŽDY zaznamenány do předávacího protokolu ihned při převzetí. Pokud bude reklamace zaslána déle, nemusí být reklamace uznána.  Pokud by bylo zboží z velké části rozbito, zásilku nepřebírejte a vše je potřeba zaznamenat do předávacího protokolu. Pokud se naskytne problém je potřeba nás obratem kontaktovat na emailové adrese objednavky@koupelny-syrovy.cz nebo na telefonním čísle +420 770 143 443. Při převzetí zboží doporučujeme pořídit fotodokumentaci. 

 

Osobní odběr na centrálním skladě: 

Vyzvednutí zboží je potřeba domluvit telefonicky na čísle +420 770 143 443 nejlépe 72 hodin předem. 

Při převzetí pečlivě zkontrolujte, zda je výrobek neporušený a v řádném množství. 

SKLAD KOUPELNY SYROVÝ

AdresaTylova 204, 538 51 Chrast u Chrudimě

Otevírací doba: pondělí až pátek, 8:00 – 15:00

Kontakty

Logistika - 770 143 443
Skladníci - 774 548 611, 608 109 398